Subject: ELVL edastab: European survey
From: "Tiiu Madal" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 15:51:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Tiiu Madal, Eesti Linnade ja Valdade Liidu (ELVL) esindaja Brüsselis.

Pöördun Teie poole Soomest saadud palvega.

ELVL sai Soome üleriigiliselt omavalitsusteliidult Kuntaliitto palve vastata 
küsimustikule, mis seotud terviseteemadega.

Meie liidul ei ole ühtegi tervisevaldkonna eksperti ja me selle valdkonnaga 
ei tegele ja ei ole seega võimalised neile küsimustele vastama.

Meil ongi nüüd küsimus, kas Terviseametis oleks keegi, kel on mahti ja kes 
nõustuks vaatama ja vastama nendele küsimustele. Kui mõni küsimus ei ole 
vastatav, siis võib vahele jätta -  vajadusel lihtsalt vastata, et meil pole 
sellele küsimusele vastust.

Küsimustik on leitav alloleva lngi kaudu.

Link hoitakse avatuna niikaua kui vaja. Nii öeldi mulle. Oodatakse väga 
Eestilt vastuseid.

Kui ei ole kedagi, kes nõustuks küsimustele vastama, palun andke mulle 
teada.

Võite loomulikult otse ühendust võtta kirja saatjaga, kelle nimi Johanna 
Mäkinen ja tema aadress siin all näha.

Ette tänades

Tiiu Madal

ELVL-i esindaja Brüsselis

Tel.5040257

[email-masked]

Lähettäjä: Mäkinen Johanna
Lähetetty: tiistai 9. huhtikuuta 2024 14.00
Vastaanottaja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kopio: Hartikainen Tarja <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mäntynen Kaisa 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Aihe: European survey

Dear representatives of European Federation of Environmental Health - EFEH,

We kindly invite you to participate in our survey, which will remain open 
for responses from 9.4.-9.5.2024.

The purpose of this survey is to map the European status of environmental 
health and public health protection, as well as to identify current 
challenges in different countries.

In order to ensure that we receive a single response from each country 
representative, please refrain from forwarding the survey to municipalities 
or members within your organization.

Link to the survey:  <https://link.webropolsurveys.com/S/F754C8487EA7CA79> 
https://link.webropolsurveys.com/S/F754C8487EA7CA79

The results of this survey will be utilized in a research project that 
examines environmental health legislation and practices in Europe.

The results will be shared to the recipients of this survey, members of the 
European Federation of Environmental Health (EFEH) and The Council of 
European Municipalities and Regions (CEMR). Finland is in the process of 
amending its environmental health legislation, and the survey results will 
also serve as background information for the comparative evaluation process 
concerning legislation.

We sincerely appreciate your participation.

For more information on the survey, on behalf of the research consortium, 
please contact:

Johanna Mäkinen
Projektipäällikkö/Project manager
Yhdyskunta ja ympäristö -yksikkö, Kuntaliitto
+358 9 771 2177, +358 50 306 9833, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
www.kuntaliitto.fi <https://www.kuntaliitto.fi>

 <https://www.kuntaliitto.fi/euvaalit>